måndag 19 oktober 2009

"Bryggpromenaden"

I Eriksberg, där jag bor, finns det många fina promenadvägar. En favorit är "bryggpromenaden" nere vid havet. De andra två tycker också om den, det är alltid mycket folk ute inklusive en och annan hund för Hugo att hälsa på.

Jag njuter av det lilla solsken som skänkts åt den här dagen. Vissa dagar, som denna, är riktigt deprimerande!

Dagen har gått hur fort som helst, skall börja förbereda middagen om någon timme. Det blir veganska raggmunkar med lingonsylt. MUMMA!

Nu ska jag mysa med några hundböcker!
Pööööwss <3

P.S Om du är nyfiken på att bli vegan/vegeterian: beställ då ett "Vegetariskt startpaket" från Djurens rätts hemsida. Du får garanterat reda på allt du undrar över, + en vegolista med allt som är/inte är veganskt/vegetariskt.

2 kommentarer:

  1. Jag är så avenssjuk på ditt röda hår, du passar grymt bra i de. jag önskar att jag hade kvar mitt, men det var aldelles för svårt att hålla :'(/// maria

    SvaraRadera
  2. Tack :) Jag trivs väldigt bra i det, men visst är det svårt att hålla det sådär skinande och intensivt. Det blir matt efter bara några duschar!

    SvaraRadera