fredag 30 oktober 2009

Skit ner dig TÖNT!

Jag är och känner mig inte vuxen. Jag är ett föredetta förortsbarn, som blev en liten lantis, en nolla, som för några månader sedan flyttade hemifrån p g a lite olika saker. 

Men, JAG ÄR FÖR FAN ANSVARSFULL AV MIG OCH STÅR FÖR VAD JAG SÄGER!!! Betyder det att jag är tråkig då eller?! P g a mina åsikter så är jag en tråkig människa?! FUCK YOU (du vet vem du är). Du kan dra åt helvete, för du är lika mycket nolla som jag är. Jag är i alla fall mycket roligare än dig! Du är bara TÖNTIG, och dessutom, en vältränad kropp gör dig inte till NÅGON. Jag trodde det ett tag, men jag insåg hur fel jag hade. Efter ätstörningar och träningsnarkonomi vet jag vad jag talar om, så give it up. Du kommer aldrig att bli nått annat än en i mängden.

Okej, jag kanske tog i, men jag AVSKYR påhopp, här får du ett tillbaka bara för det!!! Jag bryr mig inte vad du tycker för jag är nöjd med mig själv.

HEJ DÅ!

... Eller ok.. det var lite till jag ville säga...
Förr tränade jag varje dag, åt nästan bara vegetariskt och så lite fett/socker som möjligt. Såg jag bra ut? Några kanske tyckte det, andra inte (det är inte snyggt att vara anorektiker). Men VAD FAN SPELAR D FÖR ROLL EGENTLIGEN?! Jag är älskad för den jag är ändå (jag har pojkvän och massor av vänner), så idag gör jag vad jag vill - äter massa godis, dricker läsk varje dag och röker (okej, jag ångrar faktiskt att jag började). Jag är varken tjock, varken smal. JAG ÄR LAGOM. Jag väger 62 kg, har vägt under 49. Men jag är NÖJD. Så var det du med, och sluta tro att du är bättre än alla andra. 

Så, det var det.

3 kommentarer:

  1. Inte liiite överdrivet, men ibland blir jag bara så sjukt irriterad att jag inte får stopp på fingrarna som susar fram över tangentbordet. Nej, nu borde jag gå härifrån innan det blir ett inlägg till.

    TILL ALLA ER DÄRUTE! STÅ FÖR VEM DU ÄR! Lyssna inte på andra (vilket jag gör, och jag tar åt mig som fan, vilket jag hatar... så... ja...)

    Okej, antar att jag är precis lika dålig som den jag skrev om ovan. Plus minus noll alltså.

    Nej nu glömmer vi det här.

    SvaraRadera
  2. Angelica alltså (detta kommer säkert låta som ett fjortisbrev) jag är så jävla stolt över dig! Att du lyckats ta dig så jävla långt och du verkar ha blivit så stark och börjat tro på dig själv igen, det gör mig verkligen lycklig.
    Alla dessa år du har kämpat! Du är så jävla bra!
    Jag älskar dig käre vän och kommer alltid finnas här för dig även om jag bor 140 mil bort ;)
    Saknar dig som fan hun<3

    SvaraRadera
  3. Tack <3... Det känns mycket bättre nu! :) SAKNAR DIG MED, SOM FAN! :'( Hade velat träffa dig igen innan du åkte. Lobudobu (som Mokona Mokidoki säger!) watashi no Hoshi! <3<3 AI ITSUMO FFS!

    SvaraRadera