torsdag 1 oktober 2009

Hugo!

Hejsan svejsan allihopa! Asså, förlåt, verkligen... Jag har vart så himla dålig på att uppdatera. Det är bara det att det har hänt så sjukt mycket på sistone. Jag har flyttat, börjat universitetet, haft tenta, tagit körkort, skaffat hund... Du ser ju!


Igår mådde jag inte så bra, stannade hemma från föreläsningen. Jag vet inte vad det är med mig, men jag känner mig väldigt nere, utan att egentligen ha någon orsak till det. Möjligtvis skulle det kunna vara pressen från skolan, att mitt studielån inte har kommit m.m... Men, framför allt... Jag känner mig verkligen misslyckad. "Varför då?" undrar du säkert. Ja... Om jag så kunde svara på det... Iofs, jag har gått upp väldigt mycket i vikt, vilket egentligen är bra, men jag gillar det inte. Jag känner mig så himla stor. Hrmmm...

Just nu ligger lille Hugo i mitt knä och sussar sött. Han är verkligen ett yrväder, tills han blir trött, för då sover han verkligen länge.

Åh... igår... Den lille skitungen kissade i sängen (NÄR JAG LÅG DÄR UNDER TÄCKET)! Men han är underbar ändå!

Nej nu börjar jag få skrivkramp, mina armar är inte vana vid det här haha.

Ha en bra dag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar