tisdag 13 oktober 2009

Söker jobb...

... Precis som mååååång andra. Vet att det inte går att välja i detta läget, men jag har ju drömmar ändå! Tänk om jag kunde få jobba med hundar... I en zooaffär, eller ett stall kanske... ÅÅÅÅH!

Har nämligen beslutat mig för att hoppa av universitetet, det kändes inte rätt just nu. Jag vill inte bli ekonom, vad sjutton valde jag det för egentligen???!!! Jag vill jobba med DJUR! Suck... Dumma mig...

Skall utbilda mig till hundpsykolog när jag får råd, inte billigt vill jag lova, men fatta vad intressant och givande arbete!

Hoppas att någon vill anställa mig... JAG LOVAR, jag kommer att jobba som tusan! *en målmedveten arbetsmyra är vad jag är*

Ha en schöööön kväll!
Sayonara! Mata ne! (Hejdå, vi ses på japanska)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar