måndag 5 oktober 2009

Denna ständiga trötthet!

Guud va seeeg jag ääär. Näe det blir nog sängen nu alltså! Har busat med lillen vid sannegården, så det är väl inte så konstigt iofs.

Idag har jag vart duktig, hämtat körkort, bokat tid för vaccinering av Hugo och läst igenom faktan inför grupparbetet (som jag aldrig orkar börja med för det finns så mycket annat kul att hitta på). Det mindre duktiga jag har gjort är att sätta mig framför datorn, spela WoW och tjocka mig med typ 20 ton oboy, en kanelbulle, en delicatoboll m.m...

FAN va lillen bråkar då! Han vägrar låta mig klippa hans klor. Har lyckats klippa två på vänster fram. Bläääk. Ikväll blir det väl bad för hans del, han har busat ute väldigt mycket och han börjar lukta lite mindre fräscht.

Imorrn blir det Ullared. YEY!

Ha en skön kväll!
Pööwss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar