torsdag 29 oktober 2009

Gott gotti gott gott!

Mmmmm... godis! Jag kan äta (nästan) hur mycket som helst! Var på 4-gott och handlade lite, men nu är jag sjuuukt mätt. Ibland äter jag så mycket att det känns som att jag aldrig mer vill äta godis, men nej nej, det vill jag alltid om någon dag igen. Fast, i denna stund är jag mer än nöjd.

Guuud va längesen det var jag tränade nu! Men det spelar ingen roll, livet leker i alla fall! Skulle vilja börja gå på ki box eller danspass på friskis sen (när jag har råd vill säga). Tills dess får promenaderna med lillen räcka.

Gud, va enveten han kan vara ibland (lillskiten alltså). Han var så bråkig förut att jag blev flyförbannad, men efteråt skämdes jag. Det hjälper inte att bli arg. Hunden förstår inte, den blir bara rädd och ledsen. Men, han var verkligen förjävlig mot mig! Han bet mig, när jag försökte ta ut några konstiga bär ur munnen på honom (de kan ju vara giftiga!), och sen sprang han runt, runt, så att mina ben blev helt invirade i kopplet. Du förstår att jag tappade tålamodet va? Nej men....

Lite senare får jag gå ut en promenad med honom så att han lugnar ner sig lite. Seriöst, han är verkligen djungeldjuret Hugo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar