lördag 19 februari 2011

This ninja sees you.

Mowhahahahha!

Nyduschad, finally! Idag har jag kört 1 timme och 45 min kondition + 45 min core. Perfekt. Och på det en promenad vid Delsjön med hunden också. (STARKE ADOLF HÄR!!!!) Dör typ i mina ben, så jäävla trött. Ska laga mat men vet inte om mina ben orkar bära mig längre än till barskåpet som ligger på halva vägen hehe. Hrm... Fan.. Rosévinet står i kylen, får la pallra mig till köket då.

Till middag blire i vilket fall spaghetti a la Angelique mit sehr viel schwampinjonen. SCHMEKT HIMMELSK, JAAAAH! Nån som vill smaka?? (nej, det är INTE burkchampinjoner för de smakar bajs). 

Sen blir det antagligen TV-spel för hela slanten, ingen utgång. E fortfarande rätt schleten efter torsdagskvällen, ska ju träna 2 timmar imorrn med så e inte bara å hälla i sig här inte!

Well, you know where to find me ;)

XoXo
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar