tisdag 15 februari 2011

Kissies Bröst.

OMG so sexy, jag om 15 år typ xD

Haha neee fyfan... Någonstans går gränsen.. Undrar om Kissie planerar på den sizen nästa gång, ja menar, det vore ju typ bara en storlek större än hon redan har, men ändå? Man kan ju alltid bli fulare än man redan är?! SER NI INTE SJÄLVA HUR JÄVLA STÖRDA NI SER UT KVINNOR?! Jag älskar operationer, men de ska se NATURLIGA ut, inte som man kommer from planet BIG BOOBIIIEEE.

Kom nyss hem efter bodypump å löpning. Har kört min sedvanliga skåpsröjning, men e fan fortfarande inte nöjd. Det är något jag e sugen på men kan inte sätta fingret på vad det är! Sååå SJUKT jobbig X_x... Består snart av 100 kg muskler så mycket jag tränar å käkar (ok jaaa jag käkar la inte 100% protein å bra kolhydrater, utan snarare sallad + SOCKER!, vet jag är sämst :'/)...

Happ, nu ska jag dansa runt lite här hemma till Time (Dirty Bit) och se mig själv som en gudinna. Kanske ska köra ett solonummer i duschen.. Hrmm... Tickets, anyone? ;)

Juuuust kiddin'

XoXo
Angelica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar