lördag 12 februari 2011

Förstår mig inte på alla elaka folk därute.

Fattar inte vad ni håller på med. Mår ni bättre av att terrrorisera andra om hur "dåliga" de är som inte gör ditten eller datten. Det är bara A V U N D S J U K A! Jag har aldrig någonsin varit elak mot någon som har det bättre än mig eller har "den perfekta kroppen". Jag har istället peppat dem, försökt berätta för dem hur bra jag tycker de är, att de ger mig hopp m.m. Varför ska man hålla på å klanka ner på alla dessa människor som faktiskt lyckas åstadkomma något. Egentligen borde alla faktiskt hylla dem. Jag blir så trött på tjejer som tror att de helt plötsligt blir bättre än alla andra bara för att de skriver "fy fan va ful du e" på någons blogg eller liknande. Tänk efter nästa gång, vill du att någon ska skriva så till dig? Nej, jag tänkte väl det. Vi ska väl för tusan peppa och hejja på varandra istället för att trycka ner varandra?!!!

Tjejer är ni med mig?!!!
She seems to have everything, still we should not be mean to her! 
LOVE IS THE KEY TO SUCCESS!

XoXo
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar