torsdag 3 februari 2011

It's unbeliveable.

Jahapp. Då sitter man här igen, på jobbet. Jobbar till 21.15 ikväll igen. Ber om ursäkt för dåligt bloggande, men jag har flängt runt hela dagen och tyvärr inte hunnit med att göra ens hälften av allt jag velat göra! Blä för det.

Imorrn blir det iaf avkoppling med bio och mys med pojkvän efter jobbet. Jag har bokat asbra platser till "Trassel", engelskt tal och 3D. Hoppas den är bra nu. Hatar att gå på bio och gå därifrån och känna att filmen var skitdålig. Någon som sett den ännu?


Önskar att jag hade min soffa, the Hills och fetaste godispåsen + cola light just nu. Känner mig faktiskt lite hängig idag. Måste jobba, kan inte vara sjuk.

Vi hörs senare när jag har tid att blogga. Ska strax gå på lunch och käka en naturdietbar + cola light. Har blivit lite utav ett beroende..^_^'

XoXo
Angelica

2 kommentarer: