tisdag 1 februari 2011

Nya bloggfavoriter.

Har de senaste dagarna hittat några nya favoriter inom bloggvärlden. Ni som följer min blogg vet att jag är väldigt förtjust i "kvalitétsprodukter" så som LV-väskor och liknande. Alla dessa brudar har gott om stålar och unnar sig gärna de där snygga skorna eller den där fantastiska klänningen, de vet vad stil är!

http://josieswall.blogg.se
http://tessm.se/
http://isabeladrian.chic.se/

Som ni kanske inte vet är att jag drömmer om att bli en Hollywood-fru typ som Isabel Adrian. Att slippa tänka på pengar, leva livet, vara älskad, älska, skaffa barn... Det är verkligen en av mina högsta drömmar. En man som precis som jag är målmedveten och tillsammans får vi pengarna att rulla in. Jag vill jobba med projekt, inte enbart sittandes i en kontorsstol, helt fastklistrad mellan 8-17. Jag vill komma ut, träffa folk, mingla med goda cocktails, gå ner i vikt så jag kan ha vilka klänningar/kjolar som helst å ändå se helt F A B ut. Det är min dröm. Jag ska se till att den blir sann. Jag behöver inte bo i just Hollywood, London lockar nästan mer, eller kanske N.Y. Hrm... Svårt det där..

Skratta om ni vill, men mina drömmar är mina och jag står för dem. Jag vet att man inte kan få allt, MEN, ingenting är omöjligt, bara man vill det tillräckligt mycket och ser till att få saker att hända.

Hoppas att ni alla underbara damer och herrar därute har en trevlig kväll, för det tänker jag ha och jag tänker inte göra ett skit mer nu efter att ha suttit halva kvällen och fört över kontakter från ett simkort till ett annat.

Vi hörs via Blackberryn!
Keep on readin' folks!

XoXo
Angelica

1 kommentar:

  1. Honey, klart du ska följa dina drömmar! Jag håller på att försöka bli snuskigt rik också ju ;) Fick reda på häromdan att min lärare jag har nu har jobbat för Chanel och YSL!! Hur grymt??! Skickade in mitt CV till London idag, hoppas hoppas! btw vill hålla det lite diskret för resten av klassen, därför jag inte skriver på fejjan yao :P

    SvaraRadera