tisdag 8 februari 2011

Hög feber, svett och tårar.

Det var längesen jag var såhär sjuk. Riktigt jävla ap-sjuk! Huvudet dunkar, svetten rinner (trots vidöppen balkongdörr) och allmänt illamående. Trots det känner jag ett uns av hopp. Utanför skiner solen och fåglarna har så smått börjat kvittra på vårens melodi. Jag längtar efter att få sitta och mysa på balkongen utan att frysa. Jag längtar efter varma kvällar och ljumma vindar, efter havets brusande och saltstänk mot fönstren. Kan det inte bara bli vår, eller rent utav sommar, nu?!

Jag drömmer om att känna mig älskad för den jag är, att vara uppskattad, saknad, efterlängtad och uppassad på. Jag drömmer om överraskningar, gåvor, skratt, leenden, kyssar och nakna kroppar. Är det för mycket begärt?!

Vad tusan kräver du av mig för att jag ska få en endaste liten glimt av det jag drömmer om?!

Just... Tell me, cause... I really want to know...


XoXo
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar