måndag 7 februari 2011

In my dark living room dreaming about the light.

Love me, love me, say that you love me.

Kollade precis klart på... tror det var 5:e avsnittet av Gossip Girl. Ska jag vara helt ärlig så är det inte det bästa jag sett, men det funkar. Jag gillar vampyr-serier mer!

Är typ halvt död. Önskar att jag kunde sjunka genom jorden och bli "healad" av mother earth och sen vara frisk som en nötkärna resten av året. Fatta hur gött det hade vart. Men tyvärr, så är inte fallet. Så nu sitter jag här med fan den äckligaste hostmedicinen (laktrissmak och om det är något jag AVSKYR så är det lakrits!!! X_x) och ipren. Har iaf lyckats få i mig massa god mat, även om jag egentligen inte har någon matlust.

Nu ska jag försöka övertala min sambo att underhålla mig så jag slipper sitta och hosta här för mig själv.

Vi hörs!

XoXo
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar