torsdag 22 juli 2010

VÄSTTRAFIK KAN DRA ÅT HELVETE!!!

GUUUUD.... Jag är så arg att jag KOKAR! Japp, såhär ere... Jag skulle åka hem från jobbet idag.
1. Det är så varmt att jag håller på å dö
2. Jag är sventrött
3. Jag är DÖhungrig

Jag går först från verkstan (inne på området där jag jobbar), vilket tar typ öh... 15 min om man går fort, för jag skall ta bussen som går utanför, vid vägen. Happ... Jag stannar... väntar... Håller på å avlida av värmeslag.... Bussen kommer *Puh! Äntligen får man lite AC! (nya bussar)*... Å vad i HELVETE tror du inte busschaffisen säger da?! "Ingen hund".. Ja ba: "WHOOT?!"... "Nej, det är redan 2 hyndar på byssen å det är lag.".. Jag ba: "Meneee, asså, jag kan sitta lite längre fram.".. Han ba: "Neeee".... "NEHEPP" säger jag, flyförbannad å vänder på klacken. Var skitnära att drämma till honom i fejjan med mitt paraply. VET DU HUR JÄVLA LÄNGE JAG HAR VÄNTAT, Å HUR JÄVLA LÅNG TID DET TAR FÖR MIG ATT KOMMA HEM??!??!?! NEJ, JUST DET, DET TAR FUCKING 2 TIMMAR SÅ LÅTER DU MIG INTE ÅKA MED SKA DU ÅNGRA ATT DU ENS FÖDDES DIN JÄVLA HULIGAN!


.... JA... JAG ÄR ARG.

.... Så fort jag hade klivit av gick jag snabbt som attan till pendelstationen. Det kändes som det gick på 2 min, istället för 30, för jag var så jävla arg, när jag gick där å grinade och ångrade att jag inte hade slått ihjäl honom där och då.

Nu tänker jag köpa en bil! Era bussar suger, de är typ aldrig i tid och ni kör som galningar. Jag har ETT SÅR OCH ETT BLÅMÄRKE PGA ERA JÄVLA KASSA BILTJUVAR TILL BUSSCHAUFFÖRER. JA, en annan gång körde en busschaufför iväg så himla snabbt att jag ramlade innan jag ens hunnit sätta mig och fick ett jack i armen. TACK FÖR DEN NI!

JAG SKA PISSA PÅ ER!

1 kommentar:

  1. Jag blev också livstidsirriterad på en hög nivå på Värsttraskit. Den 7 december 2012 väntade jag på bussen men chauffören kom 2 timmar försent. Och några dagar senare stötte jag på en annan otrevlig busschaufför som med flit smet ifrån mig en minut för tidigt när jag skulle hem från skolan.

    Jag råkade dessutom ut för att vänta fem gånger på fem uteblivna bussar och tar upp alla fall av dessa. Jag skulle till skolan i Svenljunga (då i grundskolan) och en tjej, som inväntade samma buss vid samma hållplats som jag, kontaktade Värsttraskit och informatörer sa att bussen skulle vara 22 minuter sen, den uteblev. Sen skulle jag hem från min skola i Skene två onsdagar med en Överlidabuss som avgår 14:19 från hållplatsen Kunskapens hus, enligt min tidtabell skulle bussen gå alla skoldagar men den uteblev på två onsdagar. Jag blev så irriterad och kollade Värsttraskits webbsida där de skrev en ny tidtabell och 14:19-bussen drogs in av Värsttraskit för onsdagar och torsdagar. Den 16 november 2012 skulle jag till skolan. Jag kollade Värsttraskits webbsida där all information jag fann var enbart om ordinarie bussar och vägar men 07:15-bussen uteblev. Den 5 juni 2013 skulle jag hem med en extrabuss, linje 371, och en sådan buss i riktning mot Holsljunga kom, men det kom inget i riktning mot Överlida. Jag försökte få tag på min mamma men hon matade min lillasyster så jag tvingades vänta på nästa buss i två timmar.

    Jag har än så länge bara en elcykel men planerar också att skaffa mig en billigare elbil. Elbilen Twike kostar som billigast bara 120000 svenska kronor och kan laddas upp inom bara en timme i Europa. Räckvidden ska kunna överstiga 500 kilometer med sju batterier. Min elcykel klarar bara 80 kilometer med både min kraft och elkraften och måste laddas inom 4-6 timmar.

    SvaraRadera