tisdag 20 juli 2010

Guten schmooooorgen jaah!

Heute will ich mit Porrffice (haha XD) ein Intervju machen, SEHR COOL!

Ok, ta inte illa upp ni på Proffice, men det började med att jag skrev "porffice" (stavade fel helt enkelt) å sen skämtade jag till det. Folk därute är så jävla pryda. Det är inte jag, men jag kan uppföra mig. ALLTSÅ! ATT JAG SKREV DETTA BETYDER INTE ATT JAG KOMMER ATT VARA EN SÄMRE MEDARBETARE! Suck... Blir så trött på folk som dömmer. Och JA min mailadress är fluffigaluna@gmail.com, TÖNTIG. Spelar det nån roll da? Jag utmärker mig ju iaf bland alla sven.svensson@hotmail.com.

VEM VILL VARA EN VANLIG, NORMAL SVENNE NÄR MAN KAN VARA BARNSLIG, TÖNTIG OCH ONORMAL?! HUR KUL ÄR DET EGENTLIGEN OM ALLA VAR LIKADANA?! Just d! Sug på den ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar