söndag 18 juli 2010

Godmorgon världen!!!

Idag är det en schleten Angelica som sitter å skriver, samtidigt som hon pimplar cola och vräker i sig godis och chips. Gött.

Var uppe till typ 2 igår, och det var ett tag sen det. Några glas vin gjorde ju en inte piggare direkt, men men. Vi hade det iaf trevligt och satt å tjötade nere hos grannen. Hugo var hyperaktiv, eftersom deras katt var där, och han ville inget annat än å springa fram till den och busa. Katten, däremot, tror jag inte var riktigt lika förtjust i idén.

Mina planer för dagen då... Hrmm... Vara med en kompis, dammsuga, inhandla en ögonbrynspenna och kanske en ny tröja till EN INTERVJU JAG SKA GÅ PÅ PÅ TISDAG! Japp, du läste rätt. Det är på Proffice, å de sökte en kundtjänstmedarbetare. Lönen var helt ok också så jag ber till GUDEN OCH GUDINNAN att jag får jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar