tisdag 27 juli 2010

Blääää jag vill handla hela tin!

Inte bra, inte bra... Men men...

Vem kan motstå en klassisk svart Chanel?!
Idag har jag packat upp inprincip alla mina kläder, vart med mamma vart på vårdcentralen och trott att jag skulle dö.... Typ. Grejjen är att jag har värsta nageltrånget och det vägrar gå över. Det varar och varar å det gör ont som FAEN. Slapp TURLIGTVIS nog operera, gjorde det förra året, å det var det värsta jag gjort i hela mitt liv, för bedövningen hjälpte inte. Läkaren hade gjort fel så jag kände allt. Jag kände när hon klippte upp min tå, drog ut en nagelbit och sydde ihop nageln med skinnet. FY FAN ASSÅ!

Döläcker rosa plånbok från Louis Vuitton!

Imorrn ska jag till mitt nya jobb å skriva kontrakt, sen går jag på klädjakt!

HARE BRA!

P.S Tipsa gärna om nått bra ställe som säljer typ marc jacobs eller liknande (ej raglady, tara eller sådant, för där har jag redan varit.)

Rosa datorfodral från Mulberry!
KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar