lördag 10 juli 2010

KAN MAN GÖRA BORT SIG MER?!

GUD, jag dör. Aja, i vilket fall som helst... Jag skulle ringa och säga till värdinnan för festen ikväll att jag var sjuk och inte kunde komma (var helt svag och skakig imorse, plus ett nageltrång som gör så ont att jag nästan svimmar, måste gå till läkaren på måndag!). När jag väl ringer hör jag att det är en 3-mobil ("Three is a magic number....") å va tror du inte jag säger när hon svarar?!!! "HEJ MITT NAMN ÄR ANGELICA..." X_x Ringt lite väl mycket 3-mobiler när jag var telefonförsäljare kanske, haha. Hon om någon vet vem jag är, hon har känt mig sen jag föddes! Tur att jag inte fortsatte meningen: ".. OCH JAG RINGER FRÅN FORTUM!" Fy fan va pinsamt!

Inte nog med det... OBS! NI SOM INTE LÄST KLART SISTA HARRY POTTERBOKEN, SLUTA LÄS HÄR, ANNARS ÄR ER LÄSNING FÖRSTÖRD.


Självklart kunde jag inte låta bli att fråga min bästis, som nyss hade läst klart den sista Harry Potter-boken ifall det var någon av huvudpersonerna som dog. Å jo, vem fan tror du att det är. DET ÄR FÖR I HELVETE HARRY! HUR KUNDE DU GÖRA SÅ MOT MIG HARRY! BARA GÅ Å DÖ SÅDÄR LIKSOM. "Näe, ja, ja... Jag blir ledsen!" (Hehe tror det är badvakten i Tzatsiki, morsan och polisen som säger den meningen, så jävla skön hahah å smärtan som han utstrålar!) Näe men fyfan för Harry, å J K Rowling, HUR KUNDE DU LÅTA HONOM DÖ?! Jag visste att det skulle räcka bra för mig att bara läsa halva sista HP-boken (vilket jag gjort), eftersom jag inte vill att historien ska ta slut.. Men NEEEEJ. Dumma Harry.


Bajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar