fredag 16 juli 2010

Happ, om typ en månad e man 20 bast då...

Fan va tiden går fort. Jag börjar få lite åldersnojja. Vill inte bli äldre nu jue! Max 25. Jag måste kunna vara barnslig utan att det är opassande, vilket jag kan nu.

Hur som helst. Tänkte visa er vad jag önskar mig:

* En cykel
* Pengar till + tid till min tatuering (OBS! Den skall vara i färg!) PRESENTKORT PÅ CRAZY COLOUR TATTOO!! http://www.crazycolourtattoo.com/info_detail.asp?id=1282
* En systemkamera (eller bidrag till en!)
* En skrivare (gärna färg)
* Turkosa Converse (storlek 7)
* Glada människor!
* The Sims 3 + expansioner :P
* Förhandsbokning + pengar till Diablo III
* Alla Twilight-böckerna (de jag läser nu har jag lånat av en vän... Nej KUSIN <3)


Hrmm... Vad mer. Ok skulle jag önska mig orimliga saker:

* En lila Marc by Marc Jacobs väska (HAAALLELUJAH!)
* Ljusrosa Hunters
* Några nya Replay-jeans
* En lamborghini (svart eller silverfärgad) hehe
* En LV-speedy väska
* En Mullberry Bayswater (Ja, färgen "oak" såklart)
* Rayban Aviators
* En resa till London och 100 000 kr å shoppa för... ehheheee
* Cypern-resa
* Chihuahuan som min granne säljer för 12.000 kr (fan det sötaste jag sett... EVER)
* En Ipad
* Iphone 4
* Den nya vita MacBooken *dreggel*^
* Nya Nintendo DS med 3D funktioner
* Livstids pernumeration på M3 och Glamour

* Ett rosa Xbox 360 inkl Fable I och II, Dragon Age m.m...

Kommer inte på mer... Men jag är jävligt prylgalen som ni kanske märker XD

Aja, ska ut å sola nu.

HARE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar