söndag 4 juli 2010

Eftersom jag är så slapp med bilder på lägenheten (som ser ut som fan)...

... Tänkte jag vara lite smårolig och härma alla andra bloggar med typ "dagens-önske-outfit".Vad bilden innehåller:
* Svart jacka av skinnimitation, från H&M (har turen att redan äga en!)
* Trasiga jeans från ??? Ja... Tror det är typ Miss sixty
* Linne från Odd Molly
* Rayban Aviators
* Turkosa Converse
* Leopardmönstrat diadem från.. ja... nått ställe
* Chanel-örhängen
* Lila Q Groovee från Marc by Marc Jacobs

Jag tog bara lite bilder från google. Det enda jag redan äger är skinnjackan, men allt det andra dregglar jag efter!!!! Jag tycker det är sjukt snyggt att ha färgglada väskor och skor och matcha hejvilt, det är tråkigt om allt är svart och vitt!!!

Eftersom det regnar idag hade jag nog haft med mig ett sånt här oxå, och eventuellt bytt till dessa:


Å gode gud, ge mig mer PENGAR!!!

PUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar