onsdag 14 juli 2010

Jahapp, ännu en ny dag...

Morgonen började brutalt med att min pojkvän skulle öppna på sitt jobb (en byggvaruhandel) och självklart hade han försovit sig (han vaknade kl 7, de öppnar 7). Med buller och bång rusade han runt för att försöka få ordning på det problem han ofrivilligt ställt till med. Han ringde samtal hit och samtal dit, samtidigt som han sprang runt och letade efter något att ha på sig. Själklart smittade han av sig på mig med all sin stress. Jag lyckades iaf lugna ner mig något när han gått, så jag passade på att ta ett snabbt bad och en dusch innan jag stack iväg för att vaccinera Hugo. Tänk att lillen är 1 år snart! WIIE!
För tillfället leker jag Dr Phil på msn, eller snarare Hitch. Har en killkompis som har lite svårt å "få till det", så det e väl klart man ställer upp som moraliskt stöd eller vad man nu kallar det.

Näe nu ska jag la snart läsa Twilight, å kanske spelade lite Allods Online.

HARE GÖTT
KÖTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar