torsdag 29 juli 2010

Hjälp! WoW tar över min pojkvän!

Ok, jag trodde aldrig jag skulle hata WoW, för jag har ju faktiskt spelat det själv, men helt ärligt, nu hatar jag det!

Det första min pojkvän gör när han kommer hem är att fösa bort mig från datorn och sätta igång WoW. Sen sitter han där, å kommer inte när jag ropar att det är mat. Han kommer först när jag har ätit upp, slänger i sig maten, å lämnar tallriken. Diskar det gör han inte, för det är "sååååååååååååååå JOBBIGT". SOM OM DET INTE VORE DET FÖR MIG DÅ ELLER?!!!

Vad ska jag göra... Jag orkar inte med en tonåring som pojkvän längre, jag vill ha en man. En man som är romantisk och passar upp på mig. Som det är nu så får jag plocka hans skit, typ. Vet inte hur länge till jag orkar. Kärleken börjar rinna bort, helt ärligt, jag känner inte samma sak längre. Ok nu låter detta jättehemskt, men vad ska jag göra? Ska jag behöva skriva det här för att han ska fatta? Han bryr sig ju inte! Om han inte skärper sig snart så kommer det att hända nått tragiskt, för jag vill inte leva med en kille som inte bryr sig ett skit om mig, utan bara dricker öl och spelar dator 90 % av tiden han är hemma.

Förlåt, men det är sanningen, och jag tänker inte tvinga mig själv att leva med någon som får mig att må dåligt. Skärp dig nu, eller förlora mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar