måndag 6 september 2010

Min pojkvän blev överkörd idag X_x...

... Av en truck på jobbet! Så jäkla klantigt. Man får la för fan hålla sig undan! Eller så får truckföraren ha lite mer koll... FOR HILVEDTE! Ja.. Jag åkte iaf bums från jobbet och direkt till sjukhuset. Där sitter min pojkvän och skrattar. DET ÄR INTE ROLIGT! Jag blev fan skitorolig! Jag trodde typ att hela foten var pajj. Dessutom skämtar man inte om att man måste amputera kroppsdelar eller att det sprutar blod från det ena med det tredje stället. FY SKÄMS!

Blev nämligen lurad en annan gång.... Jag grät för jag trodde på riktigt att personen fått amputera benet, MEN DET VISADE SIG ATT MÄNNISKAN HADE BÅDA BENEN PÅ RÄTT PLATS OCH JAG FICK SERIÖST FLIPP!

Inte kul, inte kul...
Men men... Vad vore livet utan lite spänning i vardan'?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar