söndag 26 september 2010

Det är inte bra att ha Internet på datorn...

Speciellt när man bara "råkar" surfa in på net-a-porter och juicycouture.com. Varje gång lägger jag saker i varukorgen och är såååå nära att klicka på beställ, men inser att mitt bankkonto inte klarar av påfrästningen, suckar och stänger ner sidan.

Current obsessions...


 Vilken tycker DU är snyggast?
*Pssst.. DEN BLÅA* (om man måste välja en som funkar till alla tillfällen... annars står jag mellan den och den leopardmönstrade... Hade vart SÅÅÅÅ rätt nu i höst!)

C ya bitches!

2 kommentarer:

  1. Gillar din blogg grymt mycke!! =)
    har du fixat designen själv?? =)

    SvaraRadera
  2. Oj, tack :) Va glad jag blir ^____^

    Jag gör alla mina headers själv, sen pillar jag lite med HTML/XHTML. Designen med rosetterna har inte jag gjort, utan jag hittade dem på en websida, däremot la jag in själva designen på bloggen. Me like HTML <3

    SvaraRadera