onsdag 1 september 2010

BOKAT TATUERINGSTID!

YAAAAAY! I'm gettin' some paws, I'm gettin' some paws! Närmare bestämt den 7 oktober.

Såhär (typ) kommer jag ha sen:

Fast inte riktigt så stora å "biffiga"...

... Utan mer såhär, lite oskyldigt hihi.

Jag kommer att ha 4 st, precis som på första bilden, men som sagt, lite mindre och sötare. Guuuud jag längtaaaarrr!

Så min fråga till ER då... Har du någon tatuering/planerar du att göra en?
BJÖRNKRAAAAAMAAAR

... BTW... Smartass som jag är så råkade jag glömma ett försäkringskassebrev på tatueringsstudion XD haha jag dör. Jag hade det i min kalender å så tog jag ut det när jag bläddrade runt. Sen glömde jag ju SJÄLVKLART att lägga tillbaka det :'/... Fy fan va pinigt. Jag vill inte att folk ska läsa mina privata brev... Men men... Gjort e gjort, får ringa dem imorrn...

2 kommentarer:

  1. tänk på att de ska sitta där hela livet... Även på bröllop och liknande.
    Annars gillar jag tassar! Haha Vilken tatuerarstudio?

    www.hansepansan.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. I know :P men jag hade ju inte gjort den där om jag inte var helt säker på att jag ville ha den där :P

    Jag ska göra den på Crazy Colour Tattoo.

    SvaraRadera