söndag 5 september 2010

Kollade nyss på "En shopaholics bekännelser"...

... Måste säga att jag känner igen mig lite i Rebecca Bloomwoods situation, men jag har aldrig ägt ett kreditkort och jag brukar inte heller handla för pengar jag inte har... Däremot... Jag handlar gärna och dyrt när jag väl har pengar. Det är jag värd, eller?

Folk snackar om att man inte blir lyckligare för att man har t ex en ipod istället för en "vanlig" MP3. Folk som menar att det går lika bra att handla på Kåhrlins väskor istället för på NK... Jag måste nog hellre säga att jag väljer kvalité. I alla fall när det gäller kläder och skor. Kläder bryr jag mig inte om de kommer från Ullared eller Tara. Bara de sitter snyggt. Jag satsar gärna på ett par dyra kvalitetsjeans (typ Replay) och en billig men snygg top. Väskan får gärna vara Marc by Marc Jacobs och skorna kanske converse (helt klart det skönaste alternativet).

Jag vet inte vad ni tycker, men det skulle vara roligt att få höra ERA åsikter. Hur handlar du? Hur ser en typisk "DIG"-outfit ut?

Ge mig många svar nu!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar