måndag 27 september 2010

All you rappers in da house!

Yo, yo... I'm chillin', I'm chillin'.

Lr typ............................................
WAAAZZAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Haha XD Skojja bara... Känner mig helt jävla kokt i hövvet. Upp kl 05.15, käka, dra till jobbet, jobba till 16.30, stressa som fan till solariet (hade tid kl 17, skulle hinna åka från ullevi norra till musikvägen på en halvtimme eheh X_x), pressa sönder mig på gymmet (sprang 20 min, sen cykla 10 min), cykla hem, käka sallad med bea sås (vet funky blandning, men hur TRÅK e d inte å käka blad liksom?! UTAN SÅS?! Nehe då tar jag vad som helst, typ lingonsylt... eller ok.. det var kanske å ta i.. men det smakar faktiskt helt ok ;) hehe)... Ja... Så nu sitter jag här å rullar tummarna med benen i kors. Va skau man hette på liksom. Har försökt efterforska vart jag kan få tag på juicyväskan (bestämde mig för leoparden till slut, jag menar HALLÅÅEEE LIKSOMMEEE... Kommer bli fett najs).

Well well... I'm gonna... Keep chillin', chillin', chillin', chillin', what do we do! We chill, chill, chill... (om jag säger Hitta Nemo fattar du :P)
















Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar