fredag 3 september 2010

Klickade hem lite grejjer häromdan....

... Från Nelly.com! Dessvärre valde jag fel storlek, så klänningen var stor som ett TÄLT haha. Ska gå till Ica sen och retunera den så får vi hoppas att en mindre storlek sitter bättre.

Lärde mig print screena på min mac idag, känner mig duktig eheh.

Cute as hell!

Happ, fanta å rosé nu da? Näääää, inte riktigt. Det blir å chilla med nått glas vitt å vårrullar. JIIIIHHHAAA!

Har lust att skriva en sak här som jag inte borde, men jag är duktig, så jag låter bli.
(Har att göra med mitt liv i övrigt).

Jahapp... Helgens planer då.... LETA UGGS! Ev fika med en kompis från gymnasiet, om *host, host* hon kan svara i sin telefon nån j*vla gång! Inget illa menat babe ;)

Nu ska jag kolla på snigelporr. Jäkligt spännande. Sitter och dregglar. Mums.
Hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar