måndag 10 maj 2010

Tandläkaren idag då!

Fyyy vill inte tid... Snääällla snälla. Låt det vara gratis! Jag pallar inte å betala typ 2000 för hål i tänder å grejjer. Är ju 19, men det kanske är det år man fyller 10 (hahah oj mena 20 såklart) som man får bita i d sura äpplet, le motvilligt å se pengarna gå upp i rök. HELL NO! I så fall tänker jag inte gå till tandläkaren förrän om tidigast 5 år igen! SKIT, HELVETES, FU**** EMRZMKAZDSRGJIAEWRAEWRPOWJP!!!!!! Blir så jävla arg! Är redan fattig liksom! Men men...

2 kommentarer:

  1. beror på var du är skriven, jag är skriven i gbg och då får man det gratis tills man är 21 : )
    men tror det är 20 i kungsbacka, för mathias får det bara tills han är 20. Inte sosse-styrt liksom.

    men sen tror jag att jag lär gå varje år iaf. man ska ta hand om sig sj liksom. Vad är mer värt att lägga pengar på än sjukhusbesök och tandläkare? egentligen. Kläder och sånt varar ju inte för alltid, men kroppen blir man liksom inte av med haha (förens man kolar då)

    SvaraRadera
  2. Så sant... Men... DET VAR GRATIS! (till 21 som du sa) WIIIIE! Så jag drog till stada å köpte en jeanjacka å en asfin tunika/klänning-liknande-sak. :P

    SvaraRadera