torsdag 27 maj 2010

Frågestund! (Har "guld i mund" hahah) - STOPP!

Happ... En fråga kom det in i alla fall!

Fråga:
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

Svar:
Jaa... Du.. Jag har aldrig hört talas om den och aldrig läst den så jag har faktiskt ingen åsikt. Jag kan ju varken säga bra eller dåliga saker eftersom jag inte vet vem som skriver, om vad eller någonting. Tack för frågan i alla fall! Å ja, om det var länkad du ville bli - varsågod. Men länka gärna tillbaka.

Nästa gång hoppas jag på KONSTIGARE frågor!
KRAM PÅ ER!

5 kommentarer:

  1. Återigen en träff med de kända personerna 'Alla', 'ingen' och deras kompani:
    Alla tänker att vem-som-helst kan fråga. Ingen tar på sig ansvaret att fråga någon om vad-som-helst. Eftersom alla trodde att någon skulle fråga slutade det med att ingen frågade någonting..

    Nu kan man tycka att 'jag', vem-som-helst, ingen-särskild, anonym eller vem jag nu är verkar lite förvirrad. Men så är inte fallet. 'Jag', någon, ingen-särskild, tar på mig allas ansvar att ställa dagens första fråga:

    Vad blir det för mat?

    SvaraRadera
  2. HAHA Wh00t?!!! Det blir ööh... Jag vet inte än faktiskt. Jag orkar inte laga mat så antingen lagar jag i alla fall eller så blir det matlåda (eller pizza fyfyfyfy på mig).

    SvaraRadera
  3. Tack för en udda, intressant och kul kommentar! :P

    SvaraRadera
  4. Men jag har redan svarat på den kommentaren ju! Läs i inlägget!! Sluta spamma med länken för då ser jag till att ta bort dina kommentarer illa kvickt!!!!

    SvaraRadera