fredag 14 maj 2010

Goooooo morro goo morron!

Den här morgonen har banumej vart innehållsrik och fartfylld (Både negativt och postitivt)! Först och främst gick jag, som vanligt, min mogonpromenad med Hugo. Han brukar vara lös halva promenaden (om det inte är en massa barn och hundar ute). Just idag, när han sprang omkring som bäst, fick jag syn på en hare. Den var väldigt långt bort så jag trodde inte att han skulle se den, så jag skämtade lite å sa "ta den då, ta den då", å till min stora förvåning rusade han iväg efter haren. Det vara bara det att den kröp under ett staket och sprang ut på järnvägen med Hugo efter sig! Jag fick panik! Det hade precis stannat ett godståg å det kunde ju börja rulla igen när som helst. Jag skrek och skrek medan Hugo sprang runt under tåget. Jag hade verkligen panik, hjärtat bultade så snabbt att jag trodde det skulle sprängas. Efter mycket om och men lyckades jag lura honom till mig och koppla honom. Knappt en minut senare kommer ett godståg i full fart rullandes där Hugo nyss hade befunnit sig. Asså... Jag lipade som en idiot och kramade om honom hårt hårt. Tänk om jag inte hade fått fast honom?!!! Han hade dött, å det hade varit mitt fel!!!

När jag kom hem kunde jag inte göra nått annat än å ringa min pojkvän å böla lite. Sen efter en stunds grinande tvingade jag mig att äta lite frukost för att sedan kolla på veckans avsnitt av Bella&Tyra Show, med Kissie som gäst. Asså, hon fattar ju inte vad hon håller på med, hon förstör sitt rykte totalt! Hon kommer alltid att uppfattas som oseriös, även om hon skulle göra en ny blogg om hur hon verkligen är och dumpa hela kissie-karaktären. Alexandra Nilsson är och förblir Kissie, i mångas ögon.

Nu ska jag väl ta och se på Charmed tror jag. Fast först ska jag duscha, svettades sönder när jag jagade Hugo på spåret.

Kramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar