fredag 28 maj 2010

Idag kommer jag att vara tråkig...

...Men som lovat kommer här lite frågor och svar:

Vad heter du egentligen, du kan ju inte heta "FluffigaLuna"?!
Hahaha, nej nej, jag heter Angelica.

Hur gammal är du?
Jåg äl tlllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Haha, nej jag är 19, fyller 20 den 18 augusti. (Då jäklar blire parrtty!)

Hur länge har du vart tillsammans med din pojkvän och när flyttade ni ihop?
Vi har varit tillsammans i 1 år och 1 månad. Vi flyttade ihop i september förra året.

Vilken är din favoritdrink?
P2, såklart!

Vad är Hugo för ras?
Jack russel/Cairn terrier.

Vilken skostorlek har du?
Oj, det är mellan 39-41. Beror på vad det är för sko m.m... På Converse har jag iaf 7.

Om du fick pengar till en skönhetsoperation, skulle du göra en då, och i så fall - vad skulle du göra?
Jag skulle operera brösten, så de blev lika stora, gärna D-kupa. Idag behöver jag typ B på ena tutten å C på den andra, ASJOBBIGT! När jag har BH ploppar det ena bröstet nästan ut (om jag har typ 75 B) och den andra sitter perfekt. BLÄK FÖR DET! Kan de inte tillverkas BH-ar med utbytbara kupor, Typ 75 BC eller 75 CB (beroende på vilken sida höger/vänster man behöver vilken på).

Vilken är din absoluta favoritlåt?
Om jag måste välja EN så är det The Ghost of You med My Chemical Romance.

Om du fick byta liv med en kändis en dag, vem skulle det vara?
Maria Montazami!!!

Tycker du att du är snygg?
Eh... Njaaa.... Om jag har fixat mig och har kläder jag trivs i på mig så... jaaa.. Annars NEJ!

Gillar du Twilight?
NEJ, FY FAN!

Gillar du Harry Potter?
Löööve him! Brukar faktiskt drömma om honom väldigt ofta. Alltså, inte typ att jag är tillsammans med honom eller nått, men han finns med i mina drömmar (om natten menar jag nu), han dyker upp lite när som helst och spelar olika roller i varje dröm. Rätt komiskt faktiskt. Typ: "Vad gjorde du igår kväll då?"... "Näe, ja spelade schack med Harry Potter" hahah.

Hur fick du din lägenhet?
Jag hade kontakter. Faktum är att det är det bästa sättet att få en lägenhet, om man nu inte bosparar i t ex HSB, vilket jag gör så det var därför jag fick 3:an som vi ska flytta till om en månad!!!!

Vad är det pinsammaste du någonsin har gjort?
Jag vet faktiskt inte. Jag har gjort bort mig så sjuuukt många gånger, jag gör det nästan varje dag. Men, en gång som jag minns, det var när jag skulle börja 7:an. Då skulle allt vara så himla perfekt - kläderna, håret, sminket, personligheten, kommentarerna, fritidsintressen, killar... Ja. Sååå, den nya klass 7A skulle gå in i klassrummet för första gången och träffa varandra. Tror ni inte att jag snubblar över en stol å ramlar?!!! AH MA GAAAD!!!! I CAN'T GO BACK LIKE EVER AGAIN! I'M TOTALLY HUMILIATED!!! Hehe... Jag var en tönt redan då, men då vågade jag inte riktigt stå för det.

Är du bäst?
SJÄLVKLART! Vilken dum fråga, jag vet ju redan svaret hehe. Så blir det när man skriver sina egna frågor. Jaja, jag hoppas ni hade lite kul att skratta åt mig i alla fall.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar