tisdag 11 maj 2010

GUD VAD JAG SUGER B****!!!!!

Vet att jag är sämst med bilder å grejjer... Men imorrn, DÅ JÄVLAR SKA NI FÅ BÅDE VIDEOBLOGG OCH BILDER! Jag LOVAR! Ska ju klippa mig, färga håret m.m. så då blir det iaf kul å ta kort.

Skulle noppa ögonbrynen förut men det slutar alltid med att jag noppar för mycket på ena så det ser helt jävla mongo ut. Suuuuck. I'm a BIG loser. Aja.. Det kommer ju inte se förjävligt ut för alltid. Får ha emolugg tills det ser bra ut igen så att ingen ser mitt mongobryn till ögonbryn.

Var ute å sprang tidigare också. Känner mig superduktig... Ända till jag kom hem å såg "Negerbollens dag" på Facebook. Börjar gråta ju! Ska ju va nyttig men blir så FETT sugen. Me löve choklad und Negerbollschen as well. Kanske bara kan ta en... NEJ HELVETE HELLER! Jag kommer stå där i köket som en barnunge med klet i hela fejjan å le fånigt efter att ha tröckt i maj halva degen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar