torsdag 20 maj 2010

God morgon..............

God å god vet ja inte, men morron e d iaf. Lr ok, klockan e typ 12... Men, det e morron för mig iaf!

Snart ska jag ut å springa - igen. Jag måste få bort mitt fläsk nu. Sen ska jag äta frukt å sallad resten av dan. Nu e d no more pizza å no more candy som gäller! *Snyft, hur ska jag överleva?!!*

Känner mig lite nere... Känns som man kämpar för ingenting, det händer ingenting. Vill gå ner i vikt, men vill inte ta bort allt gött ur livet. Hrmm.... Tänker inte köra GI lr nått sånt där, det får helt enkelt bli gamla hederliga gröna alternativ (även om det är TRÅÅÅÅKIGT att äta).

Nån som har nått tips? Vill inte att pattarna ska försvinna heller... Vill bara få bort min uppsvällda mage... borde nog gå till läkaren egentligen.. Kanske är nått jag inte tål... För den är en BALLONG! Ser typ ut som jag e i 8:e månaden lr nått!!!

Bläää... Kan jag inte bara få va naturligt smal, röka å äta skräpmat som alla andra... D e fan ett gött liv d, även om man säkert dör minst 10 år före resten av befolkningen.

BAJS PÅ ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar