torsdag 6 augusti 2009

Torsdag, torsdag...

Jahapp, då var riskettan avklarad då *SKÖNT*. Det var faktiskt inte så segt som jag trodde att det skulle vara, vi hade rast flera gånger.

Dagens middag var något alldeles extra, Broccolipaj med gula morötter, rostade nötter (massa olika sorter) och tofu stekt i sesamfrön. Till det serverades lite sallad, färsk basilika, vatten och chilisås (det blev inte så kryddigt som jag tänkt mig så jag tog chilisås på allt efter att jag tog bilden). Supergott!

Åt ungefär halva pajen, den var ganska liten, men det finns massa kvar. Gött med matlåda, då slipper jag laga nya grejjer hela tiden. För tillfället finns det en pannkaka, broccolipaj, quinoa och spagetti i kylen. Var väldigt sugen på den där pannkakan förut, var och handlade mer glass, så den hade suttit fint. Men, idag kände jag för att vara lite mer nyttigt (eheh viiiisst med MASSA chilisås). Jag är i alla fall duktig som dricker vatten och inte en massa cola längre. Det tycker jag är värt en medalj! Fatta vad beroendeframkallande den drycken är! Fast, nu har jag fått nippran på kaffet igen... Aja... Inte lika onyttigt i alla fall.

Skall lata mig lite ett tag nu, sen blir det ut och springa så fort det har blivit lite svalare.

Ha det bra tills vi hörs nästa gång!

Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar