måndag 3 augusti 2009

80 kr, helt i onödan!

ÅH typsikt. Jag som trodde att mitt fritidskort bara gällde dygnet runt 1 juni-1 augusti. Så, jag köpte ett hundra kort och betalade 80 kr, helt i onödan. Tydligen gällde det ända till 31 augusti. Aja, vad gör man liksom. Gjort är gjort.

Har vart på bilskolan idag och haft en körlektion. Kommer inte att ha dubbellektioner längre, nu är det en lektion per dag som gäller. Var lite ringrostig, har ju inte kört på 2 veckor, men det gick helt ok! På onsdag är det stadskörning i Göteborg! Iiiih, pirrigt!

Idag då... Vad ska jag hitta på idag... Hrrm... Skall ut och springa sen fast först skall jag sitta lite här, vid datorn. Tänkte gå in på WWF's hemsida nu och kolla lite, har aldrig vart inne där förut.

Vi hörs!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar