onsdag 5 augusti 2009

Stadskörning m.m...
























Jahapp... Då var stadskörningen avklarad då! Såååå skönt. Jag och en annan elev turades om att köra, från klockan 08.30-12.30. Ganska krävande, men kul samtidigt. Är väldigt trött nu bara. Sov en timme, mellan kvart i tre och kvart i fyra. Skulle gärna sova ett tag till, blev väckt förut av att mobilen ringde. Får se om jag lägger mig en stund till, det är så SJUKT varmt.

Någon joggingrunda har det inte blivit idag. Brukar springa 3-4 dagar, sen vila en dag, och sen springa 3-4 dagar igen. Puh alltså, undra hur länge den här värmeböljan håller i sig.

Börjar bli lite hungrig igen, åt couscoussallad med falafel förut, som jag köpte på Willy's. Inte världens godaste direkt, falafeln smulade sönder bara man nuddade den. Men men, mat var det i alla fall.

Skall surfa runt lite nu tror jag. Ikväll blir det till att plugga stenhårt med bilteorin, imorgon är det riskettan *gäsp*.

Ha en mysig eftermiddag!
Pusspuss <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar