söndag 2 augusti 2009

Frukost = TV!

Åh vad jag älskar att titta på TV samtidigt som jag äter frukost, speciellt när det är något roligt barnprogram, typ Svampbob.

Var uppe tidigt idag, sprang mina dagliga varv... Väl ute var det en man som hade däckat utanför en port. Han hade två hundar som var lösa (det hängde koppel från dem, men eftersom han däckat höll han inte i dem längre). Jag var livrädd varje gång jag sprang förbi, det var nämligen pitbullterriers. Fjärde gången sprang jag på andra sidan vägen och då såg jag att polisen hade kommit för att ta hand om mannen och hundarna. Tur det! Visst, jag gillar hundar, men kamphundar... De är allt lite läskiga!

Skall ta och göra mig iordning nu, städa lite, kanske kolla lite mer på TV, Pokémon börjar snart!

Slänger väl upp en dagens outfit senare idag och nån bild från igår.

Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar