tisdag 4 augusti 2009

Är svart en färg?

Det finns vissa som påstår att svart inte är en färg. Jag vet inte vad jag tycker, men om svart inte är en färg så är väl inte vitt det heller, eller?

Hur som helst, jag trivs väldigt bra i svart, är inne i en svart period just nu. I längden är det tråkigt, om man inte piffar till det lite med t ex röda detaljer. Svart och rött är snyggt, t ex röda läppar till en svart outfit. Mmm mee liiike.

Idag har jag kört bil då, gick mycket bättre än igår. Hade egentligen inte behövt köra idag, körläraren ringde och sa att vi kunde ha sparat lektionen till senare, men då var ja inprincip redan framme vid bilskolan, så vi körde i alla fall. Fick ledigt från fredagens lektion iställlet. GUD så SKÖNT! Fredag också, den perfekta dagen. Åh... i helgen måste jag vila upp mig. Är verkligen dötrött, går up vid 05.30 varje dag. Grrrreeeat... Inte.

Ska nog ta och kolla lite på TV. Måste lägga mig tidigt sen, stadskörning imorrn!

Ha det fint!
Krrrraaaaaam <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar