söndag 17 juli 2011

Mode hösten 2011.

Från valpar och depressioner till något som gör mig riktigt glad! Jag har blivit FÖRÄLSKAD i Givenchys gula och lila kläder i den senaste kollektionen. Seriöst, är det några färger du skall satsa på i höst, och speciellt tillsammans, så är det gult och lila! Annars funkar alltid svart. Här nedan har ni mina favoriter.

    



Jag tänker i alla fall satsa stenhårt på gult och lila, är så himla härligt med lite färg bland allt det mörka och dystra.

Ska snart iväg å leta regnkläder till lillen, han fryser så hemskt när han blir blött. Tänkte nått enkelt regntäcke bara med tanke på att han kommer att växa ur det med en gång. När han blir lite störra skall jag statsa på en gul puppia base jumper, kommer va assnyggt till hans chokladbruna färg och hans lila halsband ;)

Vi hörs sen!
Kisses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar