onsdag 13 juli 2011

Lookii - 129 kr på Nelly.com

Jag dog lite när jag såg att de var nersatta i pris så pass mycket eftersom jag tänkt köpa dem för längesen!

Som ni ser är jag inne på svart lack nu. Såg Rebecca Simonsson med ett par svarta naglar till en guldgul Ida Sjöstedtklänning och det var så sjuuukt snyggt att jag var tvugen att måla på lite svart själv. Har även vart och fixat naglarna härom dan, hittade en tjej på blocket som gör naglar för 300 kr! Sjukt bra! Hon var jättetrevlig och fina blev de minsann (se nedan)!

Den här människan är så jävla snygg och vilken stil hon har! Vill kopiera ALLT rakt av!

Mina naglar dåe... Min hand ser as-stor ut haha, aja, den här bilden visade naglarna bäst iaf :P

Wiie imorrn hämtar vi äntligen lilla Eddie! Jag kommer typ inte kunna sova inatt bara för det!

Kärlek vid första ögonkastet <3

Happ... Nu ska jag hoppa in i duschen.. Har hårtränat hela den här veckan eftersom jag kmr att behöva vara hemma med valpen nu. Kanske kan smita iväg å träna någon gång om Markus inte ska göra något men valpen är ju ändå min och det är mitt ansvar att uppfostra den, ta hand om den och se till att den har det bra varenda sekund.

Vi hörs folks!
Imorrn får ni fler valpbilder! ;)

XoXo
Angelica

1 kommentar:

  1. Hej Angelica, kikade in på din blogg!
    Du vem har gjort dina naglar? Har du en mejladress eller nummer?

    Vill ha !
    Kram
    Josefine!

    SvaraRadera