lördag 16 juli 2011

Jag fattar inte hur jag kan sitta här ens.

Ögonen går i kors och jag funderar på att dricka ännu en kopp kaffe. Så här ser livet ut med liten hundvalp men ja, det är värt det. Var nyss ute på en långpromenad med Hugo och då fick Eddie åka med i en liten bärväska med axelrem som jag köpt på http://www.doggie.se/. Det är inte bra för valpar att gå långa sträckor för de kan växa fel då och dessutom är detta bara den andra dagen den lille har koppel på sig! Han är suuuuperduktig redan!

OBS! Något att tänka på - Man skall ALDRIG bära en chihuahua mer än nödvändigt eftersom att det är lätt att tappa dem om man inte håller ett stadigt grepp och det kan i värsta fall leda till att du inte längre har en liten chihuahua! Bär den hellre i en specialanpassad hundväska som är 1000 gånger säkrare och bekväm både för dig och din hund.

För övrigt vill jag bara önska er alla en trevlig semester eller sommarlov.

Nu ska jag däcka i soffan.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar