söndag 13 mars 2011

Sry för dålig uppdatering...

Gosh... Har inte vart hemma sen 9 imorse, gick upp typ halv 8, skulle fixa lite innan vi skulle hämta min sambos pappa från flygplatsen. Efter en underbar väntan (somnade nästan på flygplatsen) kom han äntligen och vi kunde åka därifrån.

När vi hade släppt av "farsan" bar det av till Kungsbacka, eftersom vi skulle kolla på en lägenhet där. Vi hade lite tid över så vi passade på att kika lite i affärerna på kungsmässan. Hittade inget kul, försökte hela tiden intala mig själ "för kort, fel färg, ful, för dyr.." för att jag inte skulle köpa något eftersom att jag behöver vartenda öre till Londonresan.

Klockan 13 var vi på plats för lägenhetsvisning och det må jag säga var en riktig pärla, mitt i centrala kungsbacka. Hoppas att den kan bli vår!

Efter en snabbtitt i lägenheten åkte vi å fikade med min sambos familj. De har så himla mysigt hemma, älskar å va där. Men det blev ingen lång vistelse eftersom jag skulle gymma å grejjer så jao, nu sitter jag här, nytränad med 1 ton mat i magen, mumma! Min sambo gör världens godaste pasta med skinksås! En riktig 10-poängare!

Love Always.

XoXo
Angelica

1 kommentar:

  1. *Kramar om dig* Chilla, tjejen. Det hjälper inte att bli tokig på... Tja, allt egentligen.

    SvaraRadera