måndag 21 mars 2011

Lite nytt.

Va tycks om nya designen? Har flera att välja mellan så jag kommer säkert att ändra mig senare, men tyckte den här var cool så den får vara sålänge.

Nu när jag har börjat få lit mer "normal" hårfärg tänkte jag börja fila på en ny header. Saknar dock inspiration för tillfället, men det lär komma upp en ny inom en snar framtid så se till att kika in lite då och då!

Happ, å vad gör jag just nu då? Proppmätt, med en kaffe i näven, sitter jag med öppen balkongdörr och lyssnar till fågelkvittret. Det är heeelt jävla underbart väder ute, jag har typ gått en mil idag redan med hunden hehe, bara för att få njuta lite extra.

Detta är något av det vackraste jag vet, fotot är taget av mig för något år sedan.

Imorgon skall jag hitta på hyss med min kära partner-in-crime Telhiah vähnheeee. Ska bli sköjj, TAGGA!

Hörs sen? (Dum fråga ;P)

XoXo
Angelica

1 kommentar:

  1. Ja... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till det här. Hoppas du mår gott antar jag.

    Snygg bakgrund, föresten.

    SvaraRadera