tisdag 29 mars 2011

DOH!!!

Om det är något som gör mig RIKTIGT JÄVLA FÖRBANNAD så är det när man skriver en LÅÅÅÅNG text och hela skiten, av misstag, blir raderad. ASSÅ SERIÖST JAG BLIR SÅ ARG ATT JAG HAR LUST Å BA SLÅ NÅN RIKTIGT HÅRT... Aja... Antar att det inte var meningen att den texten skulle publiceras där jag skrev den, även om det kändes bra när jag väl skrev.

Undrar om någon fattar vad jag skriver, guess NOT.

Happ... Idag då... Har ju som ni säkert märkt tagit en liten paus, men som the blogg-addict jag är så kan jag inte hålla fingrarna borta från tangentbordet. Om en stund ska jag åka in till le Göteböööörg å träffa en "gammal vän" eller gammal å gammal, vi lekte la typ när vi var små hehe å sen har jag hjälpt henne med hennes blogg lite å så. Men det ska bli kul, hon e en sjukt go tjej!

Anledningen tilll min paus undrar ni säkert över, ni nyfikna jävlar därute. "Svääär inte så mycket" JAG SVÄR HUR MYCKET JAG VILL DET ÄR MIN BLOGG. Sluta läs om det nu är sååååå jobbigt. Pekat mot vissa extremt formella och pryda människor som tror att de är bättre än andra som ba "det heter inte å det heter OCH!" SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?!!! Aja... Nu kom jag bort från ämnet... Det jag skulle säga var att jag tog en paus eftersom jag mått jävligt dåligt. Jag är sjukskriven från jobbet eftersom jag mår så kasst. Jag hatar att känna mig otillräcklig, men jag måste ta det lugnt och varva ner för den här stressen tar knäcken på mig. Det handlar inte bara om krav på jobbet, det handlar om mina krav på mig själv. Jag är aldrig nöjd. Jag vill alltid vara bäst, på allt. Men det går inte, det vet jag ju själv också, interst inne, men ändå känner jag pressen att vara smalast, mest produktiv, brunbränd, snygg i håret, fina naglar, perfekta bloggen, perfekta mannen, perfekta lägenheten, perfekta hunden, rätt kläder/väska/skor m.m... Ni fattar. I live in a material world where girls should look like barbies with kens by their side. Typ.

Nej nu har jag lite att göra (läsa bloggar) och sen ska jag la börja dra mig mot stada.

Ring/smsa/maila om det e nått.

XoXo
Angelica

1 kommentar: