måndag 7 mars 2011

Är verkligen helt slut.

Tänker inte skriva en roman här idag inte, fy faaasen va trött jag är. Körde på stenhårt på jobbet och när jag kom hem hann jag inprincip in och vända eftersom jag skulle på spinning + core.

Nu sitter jag då här igen, helt död med min cola light och suckar. Mitt huvud känns som att det skulle kunna sprängas när som helst och egentligen önskar jag bara att jag låg i min säng... MEN! Inte ännu, först ska jag se ett avsnitt av No Ordinary Family, riktigt skön serie, perfekt avslut på dagen!

Imorgon börjar jag 12.30 och då ska jag ta me fan sova ut. Borde iofs pallra mig bort till solariet... hrm... får se hur jag gör.

Hur som helst önskar jag er alla en fortsatt trevlig kväll/natt!

Vi hörs när vi hörs!

XoXo
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar