lördag 5 mars 2011

Cp-trött å grinig.

Skit. Jag vill UT! Men jag är fattig så jag får hålla mig till soffan och barskåpet. Tänkte leka med mitt älskade xbox sen men först blev jag tvingad att se TRON. Asså fyfan... Det där spelet... Det är SKITTRÅKIGT, och filmen känns enbart som en "kolla-alla-coooola-effekter-film". Önskar att jag kunde ha pengar, eller i alla fall för en dag, så jag slapp tänka typ "har jag råd med den här kaffen?!"

Jag menar inte å va en otacksam jävel som bara suktar efter pengar. Önskar bara att jag hade någon som jag, målmedveten och karriärsinriktad att typ starta företag med. Jag tycker inte man förtjänar pengar om man inte jobbar hårt för dem, på ett eller annat sätt.

Folk som föds i rika familjer kan ju inte direkt njuta av pengar egentligen, eftersom de alltid haft dem, det blir liksom vardag. Jag skulle aldrig vilja ha det så, däremot så skulle jag verkligen vilja att JAG ska jobba som ett as och bli snuskigt jävla rik, för det ska jag fan bli, om jag så ska DÖ på kuppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar