torsdag 17 mars 2011

Idag är början på mitt nya liv...

... Början på något riktigt STORT. Jag ska äntligen börja ta tag i allt hemskt som hänt och verkligen bearbeta det så att jag en gång för alla kan gå vidare utan att behöva bli påmind om alla hemsk-heter flera gånger i veckan.

Inte förrän nu har jag insett att jag verkligen behöver det här, att det är det enda sättet att äntligen slippa grubbla, deppa och älta all gammal skit. Jag kommer att bli en ny människa, en människa som inte fruktar inför den kommande dagen, utan vaknar upp med ett leende, fylld av energi. 

Jag har längtat så otroligt länge efter den här dagen, nu är den äntligen här.

XoXo
Angelica

1 kommentar:

  1. Lycka till, tjejen! Säg till om du behöver någon att snacka med, även om jag fattar noll så lyssnar jag alltid! *Ger dig tjock panda kram*

    SvaraRadera