lördag 22 januari 2011

Sitter å försöker va nyttig.

Idag är första dagen i mitt nya liv. Var hos läkaren igår angående min stress, varför jag är så mycket sjuk m.m. Doktorn sa att jag MÅSTE äte mindre portioner och oftare så jag ska börja med det nu. Det är mycket trevligare att slippa ha kramp i magen varje kväll och efter man käkat lunch. Sen fick jag tabletter mot magkatarr och på torsdag ska jag ta massa prover (de sätter i fetaste nålen i ett blodkärl i armvecket och läkaren fyller ett visst antal behållare med blod X_x.. Känns som att det hela pågår i typ en timme). Scary! :'/ Hatar att ta sånna prover. Sist svimmade jag. Aja, guess it's for the best.

Å nu da. Sitter å käkar ägg å keso å dricker citronvatten. Inte det godaste kanske, men ack nyttigt å kalorisnålt. Sen blir det två timmar på gymmet och därefter förberedelser för min sambos födelsedagsmiddag ikväll. Vi ska äta fläskfilé och potatisgratäng! Mums!

I want to have this body!!!

Vi hörs senare!

XoXo
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar