söndag 2 januari 2011

Epic new years!

Sry för min extremt dåliga uppdatering, men min nyår var hetisk å igår var jag så jävla bakis alltså. Tänkte berätta lite vad som hände...

Nyårsafton började med ett spinningpass på 45 min + 15 på löpbandet. Efter det hämtade min sambo upp mig och vi åkte till Frölunda Torg. Väl där var det fullkomligt kaos, verkligen ALLA var där å handlade nyårsmat/nyårs-kläder. Vi var ute efter det sistnämnda. Efter en hel del trängsel och sura kommentarer hittade vi äntligen några plagg som var ok. Min sambo hittade en asrolig T-shirt (tryck med en rastafari som rökte å höll i en banan) och en lila skjorta. Jag hade en tanke om något transparent men hittade inget jag gillade så jag körde på svarta glittriga leggings till ett svart långt linne med lite voland och en kavaj med nitar. Stressad som jag var när vi väl kom hem, kastade jag mig in i duschen, klädde på mig och började sminka mig. Å VAD KÄNNER JAG?! DET ÄR ETT HÅL MELLAN BENA PÅ MINA NYA LEGGINGS!!!! Asså... Jag blir så jävla trött... Aja, det var inte världens största hål så jag hade på mig dem iaf, men tog med ett par extra, vanliga svarta, ifall de skulle spricka upp helt.

Vi hade lite förfest hemma innan vi drog iväg till Härlanda där vi skulle fira med nära och kära. Det var jättetrevligt men jag drack nog lite för många glas. Jag är sånn att jag fyller på/tar ett nytt glas så fort det är slut, ibland utan att tänka mig för. Men men, jag mådde iaf asbra hela kvällen, tills en viss person förstörde allt...

Gårdagen bestod av pizza, en liter brämhults apelsin/ananas-juice, fläder sorbet och film. Asgo dag. Skall jag vara helt ärlig så hänger inte huvudet med riktigt ännu hehe, fast kan bero på att jag precis gick upp.

Sen så hände en sak till igår... VI BOKADE VÅR RESA TILL LONDON!!! ASSÅ NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG ÄR!!! Vi åker den 4:e maj och kommer hem den 8:e. WIIIEEE!

Bjuder på lite bilder från min första London-resa:
IIiiih... förvantansfullt!

MUMS! Caramell Latte!

Bästa stället!

Min diet.

Provar en ny jacka, från Top Shop.

Ja, vi var på Starbucks typ hela tiden.

Love this! M. by M. J.! Tyvärr är plånboken trasig, har använt den för mycket :'/

Underbara Hyde Park <3

Ekorrminator. De anfaller från ingenstans.

Happ d var det. Måste nog ta nått å käka nu om jag ska orka med spinning i eftermiddag. 
Vi hörs sen!
Pöss haaajj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar